VR | Sisäinen markkinointikampanja asentajille

Sisäinen markkinointikampanja asentajille

Jäykästä it-järjestelmästä tehtiin yksinkertainen kaveri Kunto, jota pitää välillä jeesata.

Tiimissä copy, videotuottaja, kuvittaja, animaattori ja proikkari. Konsepti syntyi tiimityönä ja käsikirjoitus on minun käsialaani.

Tiimi: friii.fi

Markkinointiliitto | Omaksu, sovella ja loista!

90-vuotisen liiton brändiuudistus, visuaalinen identiteetti, kohderyhmäanalyysi ja palvelutarjonnan tuotteistus. Brändityön pohjalta rakennettiin markkinointiviestinnän kattokonsepti ja lanseerauskampanja. AD:t Pekka Ruokolainen ja Tiina Viitasaari

Roima Intelligence | Erottuva konsepti tuotantoteknologiamarkkinoille

Brändistrategian ja asiantuntijaorganisaation vahvuuksien kirkastus. Strategian pohjalta syntyi uusi, asiantuntijapalvelut tuotteistava verkkopalvelu. Tiimi: friii.fi

roimaint.fi/


Anna Koponen Interior Design | Henkilöbrändäys ja somepresenssi

Eväitä henkilöbrändin rakentamiseen, ideoita somepresenssin vahvistamiseen ja tukea asiakastyöhön. Konseptointi, asiakasprofilointi ja markkinointisuunnitelma. AD: Micke Lilja

Barnavårdsföreningen | Laitetaan yhdessä arki toimimaan

Perhekoulu POP tukee haastavasti käyttäytyvien lasten vanhempia. Toteutimme Perhekoululle sarjan somevideoita suomeksi ja ruotsiksi. Tuottaja, ohjaaja ja kuvaaja: Ilari ”Ile” Laine

JM Suomi | Löydä talo sinun tarinaasi

Ruotsalaisen markkinajohtajan brändistrategian lokalisointi Suomeen, markkinoiden haastajan tarpeisiin. Strategian lokalisointi, kattokonsepti ja copywriting. Mainostoimisto: Superson.

Kajsa Nyman
konseptisuunnittelija, copywriter

MAT, Dip.IAA

Lause Helsinki
gsm +358 400 330789